Do Państwa dyspozycji jest kilka form reklamowych:
1. Artykuł ekspercki
Artykuł na uzgodniony temat, zgodny z tematyką witryny ze stopką z logo i opisem autora:
- Artykuł standardowy
- Artykuł standardowy + promowanie w małym slajderze na stronie głównej działu porad
- Artykuł standardowy + promowanie w dużym slajderze na stronie głównej działu porad
- Artykuł standardowy + promowanie w sekcji polecane na wszystkich stronach działu porad
- Artykuł standardowy + promowanie na stronie głównej portalu archido.pl
- PAKIET PREMIUM: Artykuł standardowy + promowanie w małym lub dużym slajderze + promowanie w sekcji polecane + promowanie na stronie głównej portalu archido.pl
2. Patron Kategorii
Logo max 200px szerokości + około 300 znaków opisu tekstowego
3. Baner Górny
Baner graficzny, tekstowy lub animacja max 1170 x 200 px
4. Baner Dolny
Baner graficzny, tekstowy lub animacja max 1170 x 100 px
5. Baner nad artykułem
Baner graficzny, tekstowy lub animacja max 820 x 100 px
6. Baner pod artykułem
Baner graficzny, tekstowy lub animacja max 820 x 100 px
7. Reklama na naszych profilach społecznościowych
Facebook, Google+, Twitter
Jesteśmy otwarci również na wszelkie propozycje współpracy.
Skontaktuj się z nami
Artykuł standardowy w dziale porad budowlanych (www.archido.pl/porady) wyświetlany w minimum jednej z 10 kategorii głównych i w minimum jednej z 50 podkategorii. Jeśli artykuł kwalifikuje się do kategorii „Budowa Domu”, „Recenzje Projektów” lub „Prawo Budowlane” jest dodatkowo widoczny na stronie głównej działu porad budowlanych w sekcji prezentującej ostatnie wpisy z tych kategorii.
Sortowanie odbywa się według dat – najnowsze na górze.
Komentowanie domyślnie włączone. Na życzenie może być wyłączone.
Gwarancja widoczności na pierwszej stronie wyników w kategorii przez minimum 30 dni. Gwarancja publikacji artykułu przez minimum 12 miesięcy. Dobrych artykułów nie usuwamy nigdy.
Adres url artykułu jest zawsze stały niezależnie od hierarchi witryny.
Treść artykułów powinna być unikalna i mieć wysoką wartość merytoryczną. Artykuł może mieć charakter reklamowy. Artykuł w treści nie musi, ale może mieć zdjęcia (maksymalnie 5). Minimalna ilość słów w artykule powinna wynosić powyżej 5000 znaków. W szczególnych przypadkach dopuszczone będą do publikacji artykuły o mniejszej objętości. Nie publikujemy artykułów naszej bezpośredniej konkurencji: portali sprzedających gotowe projekty budowlane oraz hurtowni budowlanych. Artykuły są oznaczane jako treści sponsorowane.
Linki w treści mogą być maksymalnie 3. Dopuszczamy linki brandowe, URL, nawigujące, graficzne (bez EML). Można zamieszczać filmy, np. z YouTube (embedować).
Grafika w treści najlepiej stockowa lub własna wysokiej jakości. Za jej legalność odpowiada reklamodawca. Szerokość strony artykułu to 820px.
Miniatura artykułu o szerokości minimum 1170px, najlepiej w układzie poziomym. Miniaturki na listach wpisów są automatycznie docinane do wymaganych wymiarów. Grafika ustawiona jako miniatura wpisu wyświetla się również w artykule nad tytułem.