Masz pytania? Chciałbyś negocjować cenę

Zadzwoń! 517 970 199

Reklama

Do Państwa dyspozycji jest kilka form reklamowych:

1. Artykuł ekspercki

Artykuł na uzgodniony temat, zgodny z tematyką witryny ze stopką z logo i opisem autora:

  • ArtykuÅ‚ standardowy
  • ArtykuÅ‚ standardowy + promowanie w maÅ‚ym slajderze na stronie głównej dziaÅ‚u porad
  • ArtykuÅ‚ standardowy + promowanie w dużym slajderze na stronie głównej dziaÅ‚u porad
  • ArtykuÅ‚ standardowy + promowanie w sekcji polecane na wszystkich stronach dziaÅ‚u porad
  • ArtykuÅ‚ standardowy + promowanie na stronie głównej portalu archido.pl
  • PAKIET PREMIUM: ArtykuÅ‚ standardowy + promowanie w maÅ‚ym lub dużym slajderze + promowanie w sekcji polecane + promowanie na stronie głównej portalu archido.pl

2. Patron Kategorii

Logo max 200px szerokości + około 300 znaków opisu tekstowego

3. Baner Górny

Baner graficzny, tekstowy lub animacja max 1170 x 200 px

4. Baner Dolny

Baner graficzny, tekstowy lub animacja max 1170 x 100 px

5. Baner nad artykułem

Baner graficzny, tekstowy lub animacja max 820 x 100 px

6. Baner pod artykułem

Baner graficzny, tekstowy lub animacja max 820 x 100 px

7. Reklama na naszych profilach społecznościowych

Facebook, Google+, Twitter

 

Jesteśmy otwarci również na wszelkie propozycje współpracy.

Skontaktuj siÄ™ z nami

 

ArtykuÅ‚ standardowy w dziale porad budowlanych (www.archido.pl/porady) wyÅ›wietlany w minimum jednej z 10 kategorii głównych i w minimum jednej z 50 podkategorii. JeÅ›li artykuÅ‚ kwalifikuje siÄ™ do kategorii „Budowa Domu”, „Recenzje Projektów” lub „Prawo Budowlane” jest dodatkowo widoczny na stronie głównej dziaÅ‚u porad budowlanych w sekcji prezentujÄ…cej ostatnie wpisy z tych kategorii.

Sortowanie odbywa siÄ™ wedÅ‚ug dat – najnowsze na górze.

Komentowanie domyślnie włączone. Na życzenie może być wyłączone.

Gwarancja widoczności na pierwszej stronie wyników w kategorii przez minimum 30 dni. Gwarancja publikacji artykułu przez minimum 12 miesięcy. Dobrych artykułów nie usuwamy nigdy.

Adres url artykułu jest zawsze stały niezależnie od hierarchi witryny.

Treść artykułów powinna być unikalna i mieć wysoką wartość merytoryczną. Artykuł może mieć charakter reklamowy. Artykuł w treści nie musi, ale może mieć zdjęcia (maksymalnie 5). Minimalna ilość słów w artykule powinna wynosić powyżej 5000 znaków. W szczególnych przypadkach dopuszczone będą do publikacji artykuły o mniejszej objętości. Nie publikujemy artykułów naszej bezpośredniej konkurencji: portali sprzedających gotowe projekty budowlane oraz hurtowni budowlanych. Artykuły są oznaczane jako treści sponsorowane.

Linki w treści mogą być maksymalnie 3. Dopuszczamy linki brandowe, URL, nawigujące, graficzne (bez EML). Można zamieszczać filmy, np. z YouTube (embedować).

Grafika w treści najlepiej stockowa lub własna wysokiej jakości. Za jej legalność odpowiada reklamodawca. Szerokość strony artykułu to 820px.

Miniatura artykułu o szerokości minimum 1170px, najlepiej w układzie poziomym. Miniaturki na listach wpisów są automatycznie docinane do wymaganych wymiarów. Grafika ustawiona jako miniatura wpisu wyświetla się również w artykule nad tytułem.